Hvilken klipper til stor hæk??
Fra : René

Dato : 13-06-06 18:19

Er der nogen der har et bud på en god hækklipper til en stor hæk - ca. 2,5
høj og 40 m. lang (på begge sider forstås!).
Om den er til el eller benzin spiller ikke den store rolle (trods benzin
pris?!), men den må meget gerne være støjsvag og behøver ikke at veje 7 kg.
Svar gerne inden Sct. Hans....

René

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 13-06-06 19:40

René skrev:

> Er der nogen der har et bud på en god hækklipper til en stor hæk - ca. 2,5
> høj og 40 m. lang (på begge sider forstås!).

Jeg har lige købt en "Makita UH 4850". Vejledende pris er ca. 1800,-

Nu har jeg ikke brugt hækklipperen så meget. Har dog lige klippet
ca. 7o m, og synes godt om den på nuværende tidspunkt.

Hvad angår støjniniveauet, så er Makita'en "behagelig". Hækklippere
kan man vel ikke ligefrem kalde støjsvage, men denne er må være til
det bedre ...

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : René

Dato : 14-06-06 20:52

Hvor er det liige de forhandler Makita hækklippere???
Har set meget forsk. værktøj fra Makita, men aldrig en hækklipper...

René

Fra : Max

Dato : 14-06-06 20:59

Hej René

> Har set meget forsk. værktøj fra Makita, men aldrig en hækklipper...

Så bliv oplys her

http://www.makita.dk/pdf/produkter_juli_2005/Skov_og_have_til_net_2005.pdf

Mvh Max

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-06-06 17:08

René wrote:
> [...]
> benzin pris?!), men den må meget gerne være støjsvag og behøver ikke
> at veje 7 kg. Svar gerne inden Sct. Hans....

Min Metabo elklipper er en af mine bedre investeringer.

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info