Dewalt 18V forskellige modeller
Fra : LeifM

Dato : 12-06-06 20:08

Hej
Er der nogen der ved hvilken forskel der på Dewalt DV987 DV988 DV989
jeg har set de forskellige modeller til salg forskellige steder på
nettet men kan ikke rigtig se hvor forskellen er, håber der er nogen
der kan hjælpe.

MVH
Leif

Fra : Thomas Hansen

Dato : 12-06-06 22:01

On Mon, 12 Jun 2006 21:07:46 +0200, LeifM <leif3728@hotmail.com> wrote:

> [...]
> jeg har set de forskellige modeller til salg forskellige steder på
> nettet men kan ikke rigtig se hvor forskellen er, håber der er nogen

Hej
Det 989 er med tradisionelt greb, lige som en almindelig boremaskine med
ledning. 987 og 988 er ens med pistol greb, de ser ens ud men 987 er uden
slag og 988 er med.
http://www.dewalt.com/us/products/tool_detail.asp?productID=8280
http://www.dewalt.com/us/products/tool_detail.asp?productID=8299
http://www.dewalt.com/us/products/tool_detail.asp?productID=8258

/ThomaS
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"