Kunst interesseret ?
Fra : Mcom

Dato : 10-06-06 13:26

Kunst interesseret ?
Ta´ et kig hos
www.net-galleriet.com

Fra : Holst

Dato : 10-06-06 13:59

Mcom wrote:

> Kunst interesseret ?
> Ta´ et kig hos
> www.net-galleriet.com

Usenet-interesseret?

Tag et kig på http://www.usenet.dk

Fra : Michael

Dato : 10-06-06 14:38

Mcom skrev:

>Kunst interesseret ?
>Ta´ et kig hos
>www.jeg.er.spammer.com

Jeg kan også lade være

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 10-06-06 15:08

Michael wrote:
> Jeg kan også lade være

Det kan jeg også, men det er ikke alle der kan :(
De ved godt at vi ikke gider deres reklamer, men er ligeglade fordi det
virker. En bekendt har fortalt at de fik tredoblet deres hit efter lignende
OT indlæg i diverse grupper. Det bedste forsvar er at lade være med at følge
deres link.

Mvh., carsten der godt kan styre sin nysgerrighed....

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : Jonas Kofod

Dato : 10-06-06 17:09

Carsten Finn Rasmussen wrote:

> [...]
> OT indlæg i diverse grupper. Det bedste forsvar er at lade være med at følge

Det lader sig jo kun gøre at se det som positivt hvis man alene måler
opmærksomhed kvantitativt. Og det er nu engang en nem måde at måle på -
besøgende. Siden folk der spammer generelt ikke har mere omtanke end at
arbejde imod hvad der umiddelbart virker resultatskabende "nøj mange
hits" bliver det hurtigt en slags målparameter.
Opmærksomhed er dog samtidigt et kvalitativt begreb og de færreste sider
er godt stillet med en tredobling af besøgende, hvis de alle bare skulle
ind og se hvilken ignorant idiot man er.
Ejeren af netgalleriet sidder sikkert og glæder sig over den øgede
trafik, men det er fordi det der sker for ham i hans indskrænkede
verden er noget positivt. "Jamen, counteren går jo op, der kan jo ikke
være mere til det end det?".

Jeg har tilladt mig at sende tråden videre til netikette.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-06-06 22:58

"Carsten Finn Rasmussen" <cfr@c.invalid> skrev:

>En bekendt har fortalt at de fik tredoblet deres hit efter lignende
>OT indlæg i diverse grupper.

Det siger sådan set ikke en dyt. Hvis der fx tidligere var et hit om
dagen, så er en tredobling jo ikke noget at skrive hjem om.

Dermed ikke sagt, at det er i orden at lave sådan et indlæg!

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Har du glemt sikkerhedskoden til din Nokia-telefon?
Du kan selv løse problemet derhjemme - kontakt os!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-06-06 11:43

Holst wrote:

> Usenet-interesseret?
>
> Tag et kig på http://www.usenet.dk

Helt klart det bedste netbetjent indlæg til dato !!!

--
Christian
http://www.yee-haw.dk