Alto terrasserenser + beskyttelse at terra~
Fra : Thïngmand

Dato : 18-06-01 08:12

Jeg overvejer at købe en såkaldt terrasserenser (KEW/ALTO PATI0 CLEANER) til
min Alto højtryksrenser for at slippe for det årlige bruse/mudderbad som det
gerne bliver til når terrassen skal renses.

Er der nogen der har erfaringer med dette hoved? Er det værd at bruge penge
på?

Halvdelen af min terasse er dækket af et halvtag og (herregårds)stenene er
lige som nye under taget - jeg har derfor overvejet at dække hele den
"udevendige" del af terrassen til med strandsand til efteråret...

Er der nogen der har prøvet det eller lyder det helt skørt?

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 18-06-01 12:13

> [...]
> gerne bliver til når terrassen skal renses.
>
> Er der nogen der har erfaringer med dette hoved? Er det værd at bruge

Jeg havde samme overvejelser, og valgte - ikke - at tro på Patio cleaneren.
Jeg tog mit mudderbad som en mand (-:

- Senere, talte jeg med en ven (jeg har professionel tillid til), der havde
prøvet den - og var fuldt ud tilfreds.

> [...]
> "udevendige" del af terrassen til med strandsand til efteråret...
>
> Er der nogen der har prøvet det eller lyder det helt skørt?

Spændende ide, bortset fra "svineriet" med sand i hele huset.

/Kim