Jord affald århus
Fra : Filip

Dato : 09-06-06 08:15

Hvor kommer man af med alm jord i Århus. Jeg regner med at det er ca 1m3 som
skal læsses af et sted. Er der en losseplads hvor man smider sådan noget af?

Filip

Fra : Bjarne K.

Dato : 09-06-06 13:00

"Filip" <filipravn@gmail.com> wrote in message
> Hvor kommer man af med alm jord i Århus. Jeg regner med at det er ca 1m3
> som skal læsses af et sted. Er der en losseplads hvor man smider sådan
> noget af?
>
> Filip

Genbrugsstationen. F.eks den i Tranbjerg.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-06 13:15

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse news:448962bc$0$84037

> Genbrugsstationen. F.eks den i Tranbjerg.

Der er også en i Lystrup.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-06-06 10:20

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> Der er også en i Lystrup.

Og der er skam også en i Århus..
http://www.aarhuskommune.dk/view/erhverv/erhvervsaffald/genbrugsstationer/view_col2_genbrugsstationer.emne?_page=161925

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Filip

Dato : 11-06-06 10:53

> Og der er skam også en i Århus..
> http://www.aarhuskommune.dk/view/erhverv/erhvervsaffald/genbrugsstationer/view_col2_genbrugsstationer.emne?_page=161925

Kan man bare smide jord af dernede på genbrugspladsen? Skal man ikke betale
for det? det er ikke forurenet.

Filip

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-06 16:22

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man bare smide jord af dernede på genbrugspladsen? Skal man ikke
> betale for det? det er ikke forurenet.

Der er en stor stak med alm jord. Hvis det er resultat af privat
foretagsomhed tror jeg ikke det koster noget, men jeg har aldrig selv været
der med jord.

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-06 07:58

> Der er en stor stak med alm jord. Hvis det er resultat af privat
> foretagsomhed tror jeg ikke det koster noget, men jeg har aldrig selv
> været der med jord.

I forbindelse med terasselægnign i forået havde jeg en fel jord og græstørv
der skulle køres væk, det kørte vi ned på Forbrædingen i Lisbjer, som og har
en genbrugsstation..
Det var der ikke noget problem i..