Foto-album
Fra : Line Bertelsen

Dato : 07-06-06 19:21

Hej

Jeg søger hjælp til at lave et fotoalbum til min hjemmeside.
Den skal være lidt i stil med dem som man finder på 123hjemmeside.dk og
helst idiot sikker, da jeg ikke er så god til hjemmesider.
I kan se min hjemmeside : www.linebertelsen.1go.dk
Håber på hjælp

Hilsen Line

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-06-06 20:56

Den 07-06-06 20.21 skrev Line Bertelsen følgende:

> Jeg søger hjælp til at lave et fotoalbum til min hjemmeside.

JAlbum er meget nemt at bruge, det er gratis, og det er oversat til
dansk. Og i al beskedenhed, så findes der en nem brugerguide til det,
også på dansk:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-jalbum.html

Du kan vælge mellem forskellige layout på albummene, se eksempler her:
http://jalbum.net/samples.jsp

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.