Javascript/toggle vises åben/lukket, hvord~
Fra : Jakob Munck

Dato : 06-06-06 06:34

Jeg har en liste af records, der hentes fra en db-tabel. Der er n records og
listen ser (i forenklet form) sådan ud:

http://www.seniorkollektivet.dk/toggle_eksp.php

Problemet er, at her vises listen åben ved listningen og når der klikkes på
linket skjules de tilhørende informationer. Det skal være lige omvendt. De
tilhørende informationer skal skjules ved listning og først vises ved klik
på linket. Når det klikkes igen, skal de så skjules igen.

Mit javascript virker altså lige omvendt af det, som jeg ønsker og trods
gode råd har jeg ikke kunnet revidere koden, så den virker korrekt.

Er der nogen, som kan hjælpe?

v.h.
Jakob

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-06-06 08:33

Den 06-06-06 07.34 skrev Jakob Munck følgende:

> Problemet er, at her vises listen åben ved listningen og når der klikkes på
> linket skjules de tilhørende informationer. Det skal være lige omvendt.

Du har ikke angivet at listen skal skjules som udgangspunkt.

Prøv at ændre:
BlogRoll">
til:
BlogRoll" style="display:none">

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Jakob Munck

Dato : 06-06-06 08:47

> Prøv at ændre:
> BlogRoll">
> til:
> BlogRoll" style="display:none">

Næsten rigtigt :). "style="display:none" skulle bare skrives i div-taggen i
stedet, så virkede det perfekt.

Tusind tak.

v.h.
Jakob