Er bærbare billige i Bangkok ?
Fra : Preben Kvist

Dato : 17-06-01 22:09

Hejsa

Jeg skal en lille tur til Bangkok og vil gerne vide hvor meget jeg kan
forvente at spare ved køb af en bærbar dernede ? Jeg har fundet et par
forretninger på nettet, men der er cirka de samme priser som jeg kan finde
på edbpriser. Kan det passe at der ikke er noget at spare ?

På forhånd tak

Preben Kvist

Fra : Peter Rinder

Dato : 18-06-01 14:28

Da jeg var der for et par år siden, var der overraskende nok syntes jeg,
intet at spare på diverse elektronik. Så jeg vil ikke satse alt for højt på
det, hvis jeg var dig.

/Peter

Fra : AnG

Dato : 18-06-01 14:44

Jeg ved ikke med Bangkok, men i HongKong kan du forvente at spare ca. 15% og
i Singapore er der ikke rigtigt noget at hente, så personligt ville jeg
finde et godt tilbud herhjemme og glæde mig over at den kommer med dansk
tastatur og et helt år hvor du kan bytte skidtet ved fejl. Hvis du vil prøve
alligevel, så vær indstillet på at handle om prisen og sørg for at den nye
comp. virker inden du tager hjem, for der er også nogen derude der glædeligt
sælger dig et fint plastickabinet med dele fra en gammel walkman indeni

God fornøjelse med projektet

Fra : Preben Kvist

Dato : 18-06-01 18:55

> [...]
glædeligt
> sælger dig et fint plastickabinet med dele fra en gammel walkman indeni

Tak for oplysningerne til jer begge. Jeg ville dog have mulighed for at
teste den grundigt inden jeg tager den med til Danmark, da jeg skal arbejde
i Bangkok et par måneder.

Men jeg må hellere kigge forbi Superradio, el-giganten osv for at finde
tilbud. Jeg får desværre ikke tilbudsaviser derfra og de har ikke priser på
nettet. Men jeg har hørt at de er ret billige.