fjerne scrollbar i textarea
Fra : Mickey

Dato : 17-06-01 21:52

er subj. muligt, og hvis, hvordan ?
- regner med at det skal gøres clientside...

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://susie.dk - mickey(at)susie.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-01 22:30

Sun, 17 Jun 2001 22:51:42 +0200, skrev "Mickey"
<news002@susie.dk>:

>er subj. muligt, og hvis, hvordan ?
> - regner med at det skal gøres clientside..

Med css:

textarea   {overflow: hidden}

evt. kan hidden erstattes af auto, så kommer scroll, når det er
nødvendigt.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Mickey

Dato : 17-06-01 23:21

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> textarea {overflow: hidden}
> evt. kan hidden erstattes af auto, så kommer scroll, når det er
> nødvendigt.

takker - det var lige det der sku til ;)
- har lavet så mange af de der overflow:hidden at jeg burde ku regne det ud
selv, men ak...