MS Windows
briani 27239
I hvilken mappe gemmes mails fra Outlook E~
Fra : Peter

Dato : 27-05-06 11:48

Hej.

Jeg er kommet noget på den, for jeg skal have fundet et brugernavn som jeg
kun har liggende på en harddisk der er sket et eller andet med.....
Det er sendt til mig i en mail og jeg kan sagtens komme ind og se alle filer
på disken med "Stellar Phoenix NTFS" men jeg ved ikke hvor jeg skal lede
efter den fil med e-mailen....

Hvis i kan hjælpe mig, så vil jeg blive meget glad.....

Mvh.
Peter

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-05-06 12:17

Peter skriblede:
> [...]
> alle filer på disken med "Stellar Phoenix NTFS" men jeg ved
ikke hvor
> jeg skal lede efter den fil med e-mailen....

Åbn OE\Indstillinger\Vedligeholdelse\
Lagringsmappe så kan du se stien til dine
..dbx filer.

Søg samtidig efter:
da det er der OE spg. diskuteres

--
Lars Fragstrup

Fra : Peter

Dato : 27-05-06 12:21

Hej.

Tak for info.....

Mvh.
Peter

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-05-06 12:37

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse news:447834f0$0$6725$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com...
> [...]
> ikke hvor
>

> Åbn OE\Indstillinger\Vedligeholdelse\
> Lagringsmappe så kan du se stien til dine

Nu forstod jeg det sådan, at disken ikke var fungerende med programmer, her
i blandt OE. Det vil sige at hvor filerne netop til det installerede OE på denne
disk ikke ville kunne ses denne vej. Der kan være ændret på placering af mappen,
hvilket jeg altid selv gør, og har f.eks. mine ege til at ligge på D-drevet, så er de
altid uberørt selv ved total systemnedbrud.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-05-06 13:01

Morten Jørgensen skriblede:

> Nu forstod jeg det sådan, at disken ikke var fungerende med
> programmer, her
> i blandt OE.

Det er jo for så vidt ligegyldigt, for han
skal jo stadig lede efter .dbx filerne :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Peter

Dato : 27-05-06 13:29

Hej.

Jeg havde det liggende i "default" mappen, så jeg har fundet den rette
inbox.dbx....
Og da jeg åbnede den fil med notepad, så kunne jeg finde mit brugernavn og
password, så det hele er i orden....

Tusind tak til jer begge for hjælpen....

Mvh.
Peter

Fra : Hans

Dato : 27-05-06 14:28

"Morten Jørgensen" <mj_500@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
D-drevet, så er de
> altid uberørt selv ved total systemnedbrud.

*altid* Fortæl lidt om din disk, der ikke kan gå i stykker.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-05-06 14:59

Hans skriblede:

> *altid* Fortæl lidt om din disk, der ikke kan gå i stykker.

Først vil jeg gerne sige:
I stedet for alt det citatfusk, så klip dog
lige alt unødvendigt fra indlæg som du
ikke besvarer. Der er ingen grund til at
medtage 32 linier for at stille et spg.

Dernæst, Morten skrev *systemnedbrud*
og intet om at hans diske ikke kunne stå
af.

--
Lars Fragstrup

Fra : Hans

Dato : 27-05-06 18:47

> [...]
> medtage 32 linier for at stille et spg.
>
> Dernæst, Morten skrev *systemnedbrud*
> og intet om at hans diske ikke kunne stå

1) Det kan vel næppe være citatfusk, når jeg medtager hel teksten.
2) Lad hr. Morten svare på hans diskløsning, der ikke kan rammes af
systemnedbrud...

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-05-06 19:06

Hans skriblede:

> [...]
teksten.
> 2) Lad hr. Morten svare på hans diskløsning, der ikke kan

En disk hvorpå der intet system er, kan
jo ikke rammes af systemnedbrud..

Logik for perlehøns.

--
Lars Fragstrup

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 28-05-06 13:33

"Hans" <Hans@æøå.då> skrev i en meddelelse news:4478911e$0$38680$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
>>
> 1) Det kan vel næppe være citatfusk, når jeg medtager hel teksten.
> 2) Lad hr. Morten svare på hans diskløsning, der ikke kan rammes af

Ja som Lars skriver så har han forstået pointen og jeg har nok
desværre ikke lige tid til at forsøge at forklare dig det - surf
du nu bare videre
Kort fortalt har jeg nu haft (flere) og lavet utallige PC siden 1996 og har aldrig
haft en disk der har givet tab af data eller fejlet. Du hører normalt kun om dem
der har problemer, men i virkeligheden har de fleste jo ingen problemer.
Har PT en Samsung SP16C på andet år der kører som en drøm