MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows update
Fra : Kert Rats

Dato : 18-05-06 12:23

Hvornår har der sidst været update til Windows?

Og med hvilke tidsintervaller er der nye updates fra MS?

Venligst

Kert Rats

Fra : Holst

Dato : 18-05-06 12:41

Kert Rats wrote:

> Hvornår har der sidst været update til Windows?
>
> Og med hvilke tidsintervaller er der nye updates fra MS?

Nye opdateringer til Windows kommer sædvanligvis den anden tirsdag i
hver måned.

Fra : Kert Rats

Dato : 19-05-06 01:25

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Nye opdateringer til Windows kommer sædvanligvis den anden tirsdag i hver
> måned.

Jeg har søgt at opdatere siden 1. maj, og jeg har ikke modtaget
opdateringer.
Jeg har den gamle LegitCheckControl.dll, så jeg undrer mig lidt over ikke at
have fået opdateret min Windows XP Pro SP2.

Any suggestions?

Venligst

Kert Rats

Fra : John

Dato : 19-05-06 01:34

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har søgt at opdatere siden 1. maj, og jeg har ikke modtaget
> opdateringer.
> Any suggestions?

Belarc ka' måske gi' nogle hints om evt manglende patches:

http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Mvh John

Fra : Kert Rats

Dato : 19-05-06 02:35

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Belarc ka' måske gi' nogle hints om evt manglende patches:
>
> http://www.snapfiles.com/reviews/Belarc_Advisor/belarc.html

Tak for tippet!
Det ser ud til at give en god oversigt over min pc's status.

Venligst

Kert Rats

Fra : John

Dato : 19-05-06 05:14

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet!

Velbekomme!

> Det ser ud til at give en god oversigt over min pc's status.

Nemlig, og hvis du ønsker endnu flere detaljer, er der jo altid
go'e gamle Everest Home Edition 1.51:

http://oldversion.com/program.php?n=everesthome

1.51 er sidste gratis-version, der også viser installeret
software.

Mvh John

Fra : Fjollefrans

Dato : 18-05-06 14:43

> Hvornår har der sidst været update til Windows?

hvilken version? jeg har sidst opdateret min XP Pro 10. Maj

- FF

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-05-06 16:44

Hej Fjollefrans, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> hvilken version? jeg har sidst opdateret min XP Pro 10. Maj

XP Home DK kom sidst på aftenen (tjekker lige... kl. 22.36 blev den
installeret) 9. maj.

Jeg husker, at jeg tjekkede for updateringer først på aftenen (stadig
9. maj), men der var ikke nogen. Så igen åbenbart ved 22.30-tiden,
eftersom de er installeret 22.36

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm