MS Windows
briani 27239
Hjælp til USB flash
Fra : Erik

Dato : 08-05-06 19:39

Hejsa

Jeg har lånt en "kinston DataTravler II" 512mb. I min winxp pro DK kan jeg
se den i enhedshåndteringen, men ikke finde den i stifinderen

Hvad kan være galt og hvordan afhjælper jeg det?

På forhånd tak
Erik

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 09-05-06 06:34

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> se den i enhedshåndteringen, men ikke finde den i stifinderen
>
> Hvad kan være galt og hvordan afhjælper jeg det?

Du skal temmelig sikkert ind i Diskhåndtering og tildele den et
drev-bogstav:
Højreklik "Denne computer"
Vælg "Administrer"
Vælge "Diskhåndtering"
Find enheden og tildel den et bogstav der ikke bliver brugt af andre enheder
(inkl. netdrev).
....Så kører det.