MS Windows
briani 27239
XP og dvd drev indstilling?
Fra : Henning Lund

Dato : 07-05-06 08:54

Kan man pille i regedit for at undgå de irreterende foreslag win
xp pro kommer med når man sætter en skive i sit dvd drev? Jeg har
under egenskaber for drevet slået alt fra, men den åbner aligevel
et vindue som f.eks windows stifinder når jeg sætter en skive i
drevet

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Edmund

Dato : 07-05-06 15:09

Henning Lund wrote:
> [...]
> under egenskaber for drevet slået alt fra, men den åbner aligevel
> et vindue som f.eks windows stifinder når jeg sætter en skive i

Run - gpedit.msc - Computer Configuration - Administrative Templates -
System - Turn off Autoplay (Skal sættes til Disable).

--
Mvh Edmund

Fra : Henning Lund

Dato : 07-05-06 16:05

Edmund wrote:

> Run - gpedit.msc - Computer Configuration - Administrative
> Templates - System -

Det nedenunder kan jeg ikke finde i min danske version?

Fra : Edmund

Dato : 08-05-06 08:30

Henning Lund wrote:

> Det nedenunder kan jeg ikke finde i min danske version?
>
> Turn off Autoplay (Skal sættes til

I følge google skulle det være
Start - kør- gpedit.msc
Administrative skabeloner - system -
slå automatisk afspilning fra = aktiveret

Altså aktivere i stedet for deaktivere, som jeg skrev sidst
--
Mvh Edmund

Fra : Ole C

Dato : 07-05-06 16:23

Henning Lund skrev blandt andet:

> [...]
> under egenskaber for drevet slået alt fra, men den åbner aligevel
> et vindue som f.eks windows stifinder når jeg sætter en skive i

Hent TweakUI her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
- så er du fri for at pille i registreringsdatabasen.

--
vh
Ole C

Fra : Henning Lund

Dato : 08-05-06 04:25

Ole C wrote:

> Hent TweakUI her:
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
> - så er du fri for at pille i registreringsdatabasen.

Jow, den må jeg kigge på.