MS Windows
briani 27239
WinXP pro. Adgang til HD fra en anden XP m~
Fra : Erik

Dato : 05-05-06 17:38

Hejsa

Jeg har bruge for, få fat i nogle data fra harddisken fra min gamle maskine
(dokumeter mail osv.).

Jeg kan se HD fra stifinder, men kan ikke få lov til, at se hvad der ligge
i denne mappe c:\Documents and Settings\NAVN

Hvordan få jeg denne adgang?

På forhånd tak
Erik

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 05-05-06 18:49

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev:

> [...]
>
>Jeg kan se HD fra stifinder, men kan ikke få lov til, at se hvad der ligge
>i denne mappe c:\Documents and Settings\NAVN

Slå enkel fildeling fra og overtag ejerskab.

Enkel fildeling findes under, Funktioner, mappeinstillinger, Vis...

Højreklik på den mappe man vil overtage ejerskab over og vælge
egenskaber -> vælge fanebladet sikkerhed -> vælge avanceret ->
fanebladet ejer -> skift ejerskab...
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-05-06 21:26

Erik skrev:

> Jeg kan se HD fra stifinder, men kan ikke få lov til, at se hvad der
> ligge i denne mappe c:\Documents and Settings\NAVN
> Hvordan få jeg denne adgang?

www.tersgov.dk/nyt filen Rescue Kit.zip

Det er et program, der hedder Paragon Rescue Kit 4.0 og det kan næsten alt.
Den starter med sin egen linux og kan også læse beskadigede diske. Det er
også en NTFS reader.

http://www.rescue-kit.de/eng/

Programmet er gratis og er fra PC-plannet maj. Det er et fuldt program.

Claus

Fra : Rado

Dato : 07-05-06 13:42

On Sat, 6 May 2006 22:25:45 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

>http://www.rescue-kit.de/eng/
>
>Programmet er gratis og er fra PC-plannet maj. Det er et fuldt program.

Det er åbenbart lige steget fra $0.00 til $39.95 ;)

--
Rado

Who looks outside, dreams; who looks inside, awakes.
- C.G. Jung

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-05-06 19:08

Rado skrev:

> Det er åbenbart lige steget fra $0.00 til $39.95 ;)

Der står ingen steder, at jeg ikke må distribuerer det videre. Hverken i
bladet, på DVD'en eller i filerne...

Claus

Fra : Snuden

Dato : 07-05-06 21:58

> [...]

>også en NTFS reader.
>
>http://www.rescue-kit.de/eng/
>
>Programmet er gratis og er fra PC-plannet maj. Det er et fuldt program.

Det var dog en gevaldig masse for så lidt.. han skal jo blot tage
ejerskab af mappen og sætte rettigheder bagefter.. det klarer Windows
fint selv.
--
Snuden