MS Windows
briani 27239
Tilføj/Fjern Pogrammer
Fra : Gider ikke...

Dato : 04-05-06 19:27

Har et pogram (Golive 6.0) ligende under tilføj/fjern pogrammer, som jeg for
længst har fjernet manuelt,
men lige meget hvad jeg gør bliver det ligende på den liste, hvordan for jeg
det væk?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-05-06 19:32

Gider ikke... skrev:

>men lige meget hvad jeg gør bliver det ligende på den liste, hvordan for
>jeg
>det væk?

http://www.ccleaner.com/ , og når programmet er installeret, kan de
fjernes under "Værktøjer" - "Afinstaller programmer"

PS jeg anbefaler under Download på førnævnte side at gå ind under "Other
builds" og hente CCleaner v1.29.295 - Basic" da den ikke inderholder den
unødvendige Yahoo-toolbar.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Gider ikke...

Dato : 04-05-06 19:49

"Ivan V. Klattrup" skrev

> [...]
>
> PS jeg anbefaler under Download på førnævnte side at gå ind under "Other
> builds" og hente CCleaner v1.29.295 - Basic" da den ikke inderholder den

Tak for det,
det virked, f*ck det er nice, alt for fedt pogram....

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-05-06 20:33

> PS jeg anbefaler under Download på førnævnte side at gå ind under "Other
> builds" og hente CCleaner v1.29.295 - Basic" da den ikke inderholder den
> unødvendige Yahoo-toolbar.

godt råd!

træls de har lagt den ind - jeg har dog valgt den fra under install hver
gang og går ud fra jeg er 'toolbarfri' - men basic er da nemmere.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-06 21:08

> [...]
>
> træls de har lagt den ind - jeg har dog valgt den fra under install hver
> gang og går ud fra jeg er 'toolbarfri' - men basic er da nemmere.

Ja Træls er det
men bare man er vågen og fravælger den er Cc et godt program.
det er snart alle programmer der prøver at snige Yahoo-toolbar
med ind. Real audio Nero osv. så man skal ikke sidde og halvsove
Bjarne

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-05-06 23:15

> [...]
> det er snart alle programmer der prøver at snige Yahoo-toolbar
> med ind. Real audio Nero osv. så man skal ikke sidde og halvsove

ja, et par gange er den pludselig dukket op på sønnikes pc

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-05-06 21:04

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> writes:

> builds" og hente CCleaner v1.29.295 - Basic" da den ikke inderholder den
> unødvendige Yahoo-toolbar.

Hentede lige - toolbaren har et flueben man kan slå fra, for ikke at
få toolbaren.c
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-05-06 21:13

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

>Hentede lige - toolbaren har et flueben man kan slå fra, for ikke at
>få toolbaren.c

Jeg ved det, men hvis man alligevel ikke vil bruge toolbaren hvad skal man
så hente de extra 884 Kb for

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk