MS Windows
briani 27239
cleaner
Fra : Frenzy

Dato : 30-04-06 02:04

Hej Gruppe

Har længe brugt easy clean, til overflødige filer og registreringer.. Den er
nu nok blevet noget bedaget. Så hvis der er en der har et link til noget
mere tidssvarende der kan det samme, ville det være dejligt..

venligst

Mogens

Fra : Ricko.

Dato : 30-04-06 08:01

"Frenzy" <Canasta@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er nu nok blevet noget bedaget. Så hvis der er en der har et link til
> noget mere tidssvarende der kan det samme, ville det være dejligt..

har selv denne
http://www.macecraft.com/

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 30-04-06 10:37

Du kunne prøve CCleaner, og bliv ikke forskrækket. Første gang, jeg kørte
den, ryddede den 80 MB, selvom jeg forinden havde kørt Regcleaner.. Jeg har
brugt den i 1½ år helt uden problemer, og den bliver opdateret ca. en gang
om ugen.
Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Frenzy

Dato : 01-05-06 02:38

"Jørgen Christensen" <jchrist@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den, ryddede den 80 MB, selvom jeg forinden havde kørt Regcleaner.. Jeg
> har brugt den i 1½ år helt uden problemer, og den bliver opdateret ca. en

Mogens svarer

Hej og tak for svarene, man går ikke forgæves i denne gruppe.

venligst

Mogens Holm-Andersen