MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skal genstartes for at windows går i gang
Fra : Thomsen

Dato : 27-04-06 18:04

Hej
Når jeg tænder min bærbare Dell Latitude med Windows XP,
ser alt umiddelbart ud til at være i orden.
Men når jeg f.eks. bevæger musen ned til mine programmer i bunden
af skærmen bliver min pil til et timeglas og intet kan startes, flyttes
eller åbnes.
Alt kommer i orden hvis jeg genstarter.

Der kan sikkert være meget i vejen, men er der nogle
bud på det?

mvh Ole

Fra : jakobhenner@gmail.co~

Dato : 28-04-06 20:06

Der kan jo vaere mange grunde, men det kunne lyde som et program, eller
driver, som ikke virker ordenligt.

Proev at gaa ind i msconfig (Koer - msconfig), og kig i Start fanen. Og
se om der er noget mistaenkeligt, og proev evt. at fjerne alle
fluebenene. Tjek selvfoelig om der er noget vigtigt, som SKAL startes
med WinXP?

Hvis ikke dette hjaelper, saa maa du jo geninstallere

Fra : Thomsen

Dato : 30-04-06 14:09

<jakobhenner@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med WinXP?
>
> Hvis ikke dette hjaelper, saa maa du jo geninstallere

Tak for svaret.
Ja, man gruer hele tiden for at en geninstallering er løsningen på de
problemer der popper op, men......
det ser ud til at problemmet blev løst da jeg smed et fildelingsprogram ud.

mvh Ole