MS Windows
briani 27239
Skrivebord
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 27-04-06 12:18

Hej

Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig. Jeg køre en Windows XP
Pro men inden for det sidste dage kan jeg ikke få ikonerne frem på
Skrivebordet Jeg kan godt gå ind i Stifinder og tryk på Skrivebord og der
ligger de men de skulle gerne ligge sig som ikoner ude på Skrivebordet. Et
andet problem er at når jeg starter op for når jeg kun til Windows startside
også fryser den Jeg kan sidde og tænde og slukke også start i
fejlsikrettilstand
Håber der er nogle der kan hjælpe Det skal siges at jeg har lagt Harddisken
ned 2 til 3 gange men problemet er der stadigvæk

På forhånd Tak

Hilsen Jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-04-06 21:21

"Jesper S Jensen" <jmjs@nvnet.telelet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber der er nogle der kan hjælpe Det skal siges at jeg har lagt
> Harddisken ned 2 til 3 gange men problemet er der stadigvæk

Hvad er det for et skrivebord du kan se, når du ikke kan starte computeren?
Du oplyser jo, at den fryser ved startsiden? Er det i Fejlsikret tilstand,
at dit skrivebord ser anderledes ud? Så er det ikke usædvanligt.
Der findes flere skriveborde i windows, alt efter hvor mange brugere der er
lavet.
Typisk er der en administrator og en bruger med administratorrettigheder. Så
er det spørgsmålet hvilken bruger man default logger på som.

Kurt