MS Windows
briani 27239
Flere media player på samme tid
Fra : Æsken

Dato : 12-04-06 10:10

Kan man ikke med media player 10 have flere vinduer kørene på samme tid? Det
kunne man med den gamle media player på 95-98 husker jeg.

Michael

Fra : Fjollefrans

Dato : 12-04-06 13:47

> Kan man ikke med media player 10 have flere vinduer kørene på samme tid?
> Det
> kunne man med den gamle media player på 95-98 husker jeg.

nej, den mulighed blev fjernet omkring MediaPlayer 7, men hvis du evt kan
klare dig med 6.4'eren, så findes den stadigvæk, Start -> Kør -> "mplayer2"

- FF

Fra : Polioejer

Dato : 13-04-06 10:23

> nej, den mulighed blev fjernet omkring MediaPlayer 7, men hvis du evt kan
> klare dig med 6.4'eren, så findes den stadigvæk, Start -> Kør ->
"mplayer2"

Ja, den kendte jeg godt, men håbede 10'eren kunne det samme.