MS Windows
briani 27239
Fryser ved indlæsning af skrivebord
Fra : Dennis

Dato : 08-04-06 22:50

Hej i gruppen,

Jeg har i længere tid haft problemmer med min computer. Det er Windows XP
som kører på en fujitsu siemens amilo 1425. Indlæsningen foregår fint, men
efter at have valgt bruger og inden at skrivebordet er ved at være fremme,
så gearer processeren ligesom ned, og den bliver stille i 30-40 sekunder,
hvor efter at skrivebordet dukker op - men uden ikonner, genveje eller noget
som helt. Kun bagrundsbillede.
Der er kun en ting at gøre - at holde tænd og slukknappen nede og på den
måde slukke computeren.

Sådan gør jeg nogle gange 4 gange i træk - og andre gange går den glat
igennem. Problemmet har været der igennem længere tid, men jeg har intet
ville gøre, fordi jeg synes at maskinen ellers kører helt upåklageligt.....
Maskinen har ikke virus.

Er der nogle som har en idé til hvad det kan skyldes og eventuelt en løsning
?

På forhånd tak

Hilsen
Dennis , Helsingør

Fra : Bo

Dato : 09-04-06 15:55

"Dennis" <dennis@vapnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som kører på en fujitsu siemens amilo 1425. Indlæsningen foregår fint, men

Hvorfor skal du vælge bruger ?

Jeg er min egen administrator og har hverken kode password eller andet lås
på min PC - den starter hvergang

vh Bo

Fra : Dennis

Dato : 11-04-06 09:50

"Bo" <Bo@hus.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor skal du vælge bruger ?
>
> Jeg er min egen administrator og har hverken kode password eller andet lås

Det er fordi at vi er flere brugere på maskinen.