MS Windows
briani 27239
Det her skriver den ?
Fra : Michael

Dato : 08-04-06 08:54

Den skriver : instruktion ved "0x00ae96bc" refererede hukommelse ved
"0x00000000" . hukommelse kunne ikke "written" og som overskrift står der
svhost.exe - programfejl den her fejl kommer når jeg starter explorer op
og skal ind på en anden side end min startside som er google, den er enorm
lang tid om at skifte side uanset hvilken side jeg vælger og inden at jeg
kan komme ind på en anden side skal jeg trykke på ok på fejl meddelsen eller
loader den ikke den hjemmeside jeg vil ind på ... kan i hjælpe ?

Fra : N/A

Dato : 08-04-06 10:03

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-06 10:03

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hov den blev vist lagt forkert .. jeg havde en tråd den skulle være i ..
> sorry ..
>
> men kan i lurer den ?

Jeg har ihvertfald luret et par gange på, at du skriver "svhost.exe", og
ikke "svchost.exe". Hvis du virkelig mener "svhost.exe", så ville jeg
anbefale at kigge her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=svhost.exe&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta= ,
idet du i så fald har reddet dig "en dårlig"

mvh
Ebbe

Fra : Michael

Dato : 08-04-06 10:55

ja du har ret , jeg må have sovet i timen det er svchost.exe der står ..

er der en løsning på det ?

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-06 17:13

> ja du har ret , jeg må have sovet i timen det er svchost.exe der står ..
>
> er der en løsning på det ?

Kan jeg ikke lokke dig til at svare under det du svarer på ?? Det vil gøre
det lettere at følge en længere tråd.

Jeg har rodet lidt rundt på Google, og det jeg umiddelbart dumpede ned i,
tydede på temperaturproblemer. Måske det kunne svare sig at kigge under
"motorhjælmen". Hvis der er støvet i div. kølere, så er det bare fat i
støvsugeren og en cykelpensel

Det er mit bedste bud pt.

mvh
Ebbe

Fra : Michael

Dato : 09-04-06 08:19

Nu har taget et billed af desktop enhedhåndtering, der er en masse wankort
som jeg ikke kender noget til .. kan det være dem der ligger og driller .
jeg har prøvet at deaktivere dem, men jeg kan ikke fjerne dem heller ikke
fejlsikret tilstand, på windows jobliste har jeg 7 stk svchost der kører
skal der være det ?

svchost fejlen kommer stort set op hele tiden ved stifinder, internet,
winrar, stort set alle programmer.
jeg har uploadet billeder i dk.binaer

håber i kan hjælpe ..

/michael

Fra : emj

Dato : 09-04-06 09:04

Michael skrev:

> på windows jobliste har jeg 7 stk svchost der kører
>skal der være det ?

Ja, det er en systemfil, som blander sig i ret mange ting og som altid
er at finde i joblisten i reigelig antal.

hilsen emj

Fra : Michael

Dato : 09-04-06 17:19

Jeg havde virus på pcen , og den fandt overraskende meget selvom jeg havde
antivirus program og firewall på maskinen.

følg evt vejl. fra denne side.. http://www.eksperten.dk/artikler/755