MS Windows
briani 27239
Ikon
Fra : Ralph Qwinten

Dato : 01-04-06 11:19

Hej gruppe jeg har et lille irriterende problem. Hver gang jeg starter min
computer op er ikonet for at jeg er på internettet forsvundet nede i højre
hjørne.Hvis jeg går ind i status for lan-forbindelse ER der sat flueben i
vis ikon på proceslinjen når forbindelsen er oprettet. For at få ikonet frem
må jeg ind i kontrolpanel-lyd,tale og lydenheder-lyde og lydenheder og her
sætte flueben i vis ikonet lydstyrke på proceslinjen, først da vil ikonet
for internetforbindelsen dukke frem, meget mystisk. Det er jo ikke så galt,
men næste gang jeg starter compen op skal jeg på den igen, møgirriterende.

PS. Jeg har husket at trykke anvend og ok når jeg sætter flueben i vis
ikonet for lydstyrke på proceslinjen.

Håber nogen kan hjælpe.

RQ.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-06 14:54

"Ralph Qwinten" <dengamlehave@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> møgirriterende.
>
> PS. Jeg har husket at trykke anvend og ok når jeg sætter flueben i vis

Du kan kopiere det ikon som ligger i startmenuen og lægge det på
skrivebordet for derefter at trække det medmusen ned på proceslinien mens du
holder CTRL-tasten inde. Du kan eventuelt også bruge det ikon som måske
ligger på skrivebordet i forvejen.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Benny Nissen

Dato : 01-04-06 17:29

Ralph Qwinten ramte sit keyboard den 01-04-2006 12:19 og fik dette ud af
det:
> [...]
> men næste gang jeg starter compen op skal jeg på den igen, møgirriterende.

Er det ikke Windows Xp der automatisk er sat til at skjule inaktive ikoner ?
Det kan ændres under egenskaber for startmenu'en, så det ønskede ikon
altid vises.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Jkl

Dato : 01-04-06 12:04

You're only 15 Minutes Away From Becoming a Millionaire

Go to the site, it´s real money rigth to your acount:

http://jopoden.frankclick.hop.clickbank.net