MS Windows
briani 27239
Se hvad internet traffik bliver brugt til
Fra : steen

Dato : 31-03-06 16:07

Hej,

findes der et program man kan installere på computeren, så man kan se
hvad internettet bliver brugt til?

Jeg tænker på et program, som kan se om man besøger www.dr.dk og
downloader .exe og .zip filer og gerne hvad filerne fylder.

Vi betaler for vores forbrug, og det er steget ret kraftigt på det
sidste.

Hvad jeg kan se er der ikke virus, eller spyware på computerne.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : John

Dato : 31-03-06 16:28

"steen" skrev i en meddelelse

> findes der et program man kan installere på computeren, så man
> kan se
> hvad internettet bliver brugt til?

Gratis Sygate firewall laver en fin log over al trafik:
http://majorgeeks.com/download.php?det=3356

Alternativ download:
http://oldversion.com/program.php?n=sygate

> Hvad jeg kan se er der ikke virus, eller spyware på computerne.

Checket med hvilke programmer?

Mvh John

Fra : steen

Dato : 01-04-06 11:57

On Fri, 31 Mar 2006 17:28:08 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Gratis Sygate firewall laver en fin log over al trafik:
> [...]

Jeg har checket med Panda Platinum antivirus samt online scan gennem
www.antivirus.dk og housecall.trendmicro.com

og kigget efter spyware med adaware.

Tak for hjælpen.

Jeg prøver at kigge på programmerne.

Hilsen

Steen

Fra : John

Dato : 01-04-06 14:19

"steen" skrev i en meddelelse

> Jeg har checket med Panda Platinum antivirus samt online scan
> gennem
> www.antivirus.dk og housecall.trendmicro.com
> og kigget efter spyware med adaware.

Glimrende

> Tak for hjælpen.

Velbekomme! Mvh John

Fra : Calle.

Dato : 01-04-06 13:01

steen wrote:
> [...]
> sidste.
>
> Hvad jeg kan se er der ikke virus, eller spyware på computerne.

brug microsofts nye antispyvare progra defender, Da kan den vise præcis
hvilket program og IP / porte der bruges, samt en del andet

--
*** Calle ***