MS Windows
briani 27239
Micro XP virus
Fra : Bilman

Dato : 31-03-06 14:25

Hej NG

Jeg har fået en micro virus -:) / den siger ved opstart af min win xp at jeg
har en "uægte" XP. irreterende bug - hvordan mon den kan baskes?

Mvh
Bilman

Fra : Ole C

Dato : 31-03-06 14:33

Bilman skrev blandt andet:

> Jeg har fået en micro virus -:) / den siger ved opstart af min win xp
> at jeg har en "uægte" XP. irreterende bug - hvordan mon den kan
> baskes?

- ved at ringe til Microsoft

--
vh
Ole C

Fra : Henning

Dato : 31-03-06 14:37

On Fri, 31 Mar 2006 15:25:14 +0200, "Bilman" <bilman@fjern.dk> wrote:

>Hej NG
>

>Jeg har fået en micro virus -:) / den siger ved opstart af min win xp at jeg
>har en "uægte" XP. irreterende bug - hvordan mon den kan baskes?

Invester i den helt rigtige "virusscanner"
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156359

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-03-06 14:55

Henning wrote:
> Invester i den helt rigtige "virusscanner"
> http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=156359

Eller samme program i en OEM version - så koster den cirka 650 kr - check
www.edbpriser.dk

Jan

Fra : Nicolai

Dato : 31-03-06 15:09

"Bilman" <bilman@fjern.dk> wrote in message

> Jeg har fået en micro virus -:) / den siger ved opstart af min win xp at
> jeg
> har en "uægte" XP. irreterende bug - hvordan mon den kan baskes?

Jeg kan slet ikke forstå at man gider slås med den slags, når det nu ikke
drejer sig om flere penge. Så det bedste er at investere lidt, alternativt
vente på den nye windows.

Hvis du gider bøvle med det, så kan du på nettet hente nogel MS Validation
Cracks. Om de virker ved jeg ikke, men de kan findes.

> Mvh
> Bilman

Nicolai

Fra : Jan Riber

Dato : 31-03-06 21:13

"Bilman" <bilman@fjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> win xp at jeg
> har en "uægte" XP. irreterende bug - hvordan mon den kan

Såfremt du kører med automatisk opdatering af Windows og du mod
dit vidende, er blevet prakket en "uægte" version af XP på, så
ligger det i "programmer" og kan følge MS, afinstalleres i
fjern/tilføj programmer. Spørg mig ikke om hvad det hedder, jeg
fangede det nemlig før det fik held til at installere sig.

Vh Jan.

Fra : Bilman

Dato : 03-04-06 09:49

> [...]
> jeg
> har en "uægte" XP. irreterende bug - hvordan mon den kan baskes?

Hej NG
En venlig sjæl i anden NG gave følgende løsning:

"Det er Microsoft,der har fået lagt det ind, sidst du updat. på Windows
Update.Du kan gå ind i Kontrolpanel / Tilføj 0g Fjern og afstall.det der Det
hedder vistnok Windows
"Genuine advantage"

et eller andet! Det er et "Validerings program"Bare ud med det."

Så nu er nu er micro virussen gået til de evige micro markeder. -:)

Bilman