MS Windows
briani 27239
Kan ikke logge på Terminal server.
Fra : Niels.jorgen@gmail.c~

Dato : 29-03-06 08:23

Jeg har en winXP klient der logger op en terminal server, win2003 SP1
der er på et win NT domain, bruger er medlem af gruppen: "Remote
Desktop Users" og jeg har kunnet logge på med brugeren på TS.
Pludselig kunne jeg ikke se DC (NT serveren), den blev genstartet og
jeg kunne se domainet igen, jeg kan logge på domainet, men ikke på
terminal server, har checket at bruger er med i "Remote Desktop
Users", har prøvet med en lokal bruger på TS, men jeg får ikke
lov, får Event ID:1219.
Er der nogle der har en ide?

Hilsen Niels