MS Windows
briani 27239
Ægtheden af Windows XP
Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 16:57

Windows er jo som bekendt gået aggressivt til værks nu med hensyn til at der
ikke må gives opdateringer til uægte Windows XP, altså piratkopier af
Windows XP.

Er der nogen som ved hvor mange gange man kan regne med at en såkaldt ægte
Windows XP kan installeres før at Microsoft betragter den som uægte, altså
ikke vil lade den aktivere eller ikke vil lade den validere som ægte ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ricko.

Dato : 16-03-06 17:13

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows XP kan installeres før at Microsoft betragter den som uægte, altså
> ikke vil lade den aktivere eller ikke vil lade den validere som ægte ?

HAHA, på en dengang helt ny pc købt i Aldi ville microsoft heller ikke
godtage den som lovlig , det lort de har lavet der med at lægge noget ind
der skal se om den er lovlig eller ikke , virker overhovedet ikke, så jeg
gjorde det at jeg brugte mange timer og skiver til at lave en cd med xp sp2
på og alle opdate , som ikke kræver nogen kode og aktivering , og ingen
lange vente tider med at ringe og brokke sig , og så har mine 6 pc fået den
lagt ind . og nu opdatere alle sig selv igen uden at der er nogen form for
bøvl, så fat mod og begynd at lave din xp om .

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-03-06 21:30

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> wrote in message

> [...]
> fået den lagt ind . og nu opdatere alle sig selv igen uden at der er nogen
> form for bøvl, så fat mod og begynd at lave din xp om .

jeg har nu ingen problemer overhovedet haft med det! og har en opgradering
til XP

Fra : John

Dato : 16-03-06 18:59

"Kim Larsen" skrev i en meddelelse

> Windows er jo som bekendt gået aggressivt til værks nu med hensyn til at
> der ikke må gives opdateringer til uægte Windows XP, altså piratkopier af
> Windows XP.

Hvilket jo er forståeligt, men ikke, at det skal være på en så agressiv
måde! Bill er blevet noget agressiv på sine gamle dage.

Windows (fuldt opdateret) forsøger nu at kontakte mikroblød ved hver eneste
start (firewallen sladrer), dét er bare _for_ meget og diskuteres da også
lystigt:
http://digg.com/security/Microsoft_Genuine_Advantage_Cracked

Mvh John

Fra : Jama

Dato : 16-03-06 19:34

> [...]
>
> Windows (fuldt opdateret) forsøger nu at kontakte mikroblød ved hver
> eneste start (firewallen sladrer), dét er bare _for_ meget og diskuteres

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uanset hvor agresiv Gamle Bill er blevet,så er De andre lige så smarte,om
ikke smartere?.Så,hvad får han ud af det-jo han får en masse sure
menesker,der har rent mel i posen,og de andre,"JA DE GRINER". Af Gode
Gamle Bill. ha ha ha.etc. Tænk over det,det er de ærlige, der får al
vrøvlet.
Mvh.Jama

Fra : John

Dato : 16-03-06 19:47

"Jama" skrev i en meddelelse

> Uanset hvor agresiv Gamle Bill er blevet,så er De andre lige så smarte,om
> ikke smartere?.Så,hvad får han ud af det-jo han får en masse sure
> menesker,der har rent mel i posen,og de andre,"JA DE GRINER".

Netop min pointe.

Mvh John