Hvorfor bliver der ikke åbnet et nyt vindu~
Fra : Iben Pedersen

Dato : 17-06-01 07:25

Jeg har nogle links som henviser til andre sider på nettet.
Hvorfor starter et klik på en af disse link ikke et nyt vindue
op? Jeg kan ikke selv lurer den og jeg har ikke lavet et <BASE
TARGET""> så der altid bliver åbnet sider i den samme ramme! Jeg
har fået hjælp før med at åbne et nyt vindue men det var på en
bestem størrelse:

function PopWin(h,w) {
popupWin = window.open('http://bla.bla.bla', 'popup', 'height=' +
h + ',width=' + w + ',top=50,left=25')
}

setTimeout("PopWin(400,500)",6000);

Kan jeg muligvis bruge noget af denne kode eller hvad?
Et kig på min side kan vise hvad jeg mener:
http://www.enderleit.dk/
På forhånd tak

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-06-01 12:58

Iben Pedersen wrote:

> [...]
> TARGET""> så der altid bliver åbnet sider i den samme ramme! Jeg
> har fået hjælp før med at åbne et nyt vindue men det var på en

Først og fremmest skal du passe på med mellemrum i windows.open, desuden
så er der så vidt jeg ved ikke en top og left atribut i window.open.
Hvis du vil have vinduet placeret et bestemt sted på skærmen, så brug
popupWin.movetoxy().

> setTimeout("PopWin(400,500)",6000);
>
> Kan jeg muligvis bruge noget af denne kode eller hvad?
> Et kig på min side kan vise hvad jeg mener:
> http://www.enderleit.dk/

På omtalte side kan jeg ikke se scriptet, men jeg kan se "function
multilink" mindst 4 gange. Hvad med bare at deklarerer funktionen en
enkelt gang (og helt i <head>-delen)?

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-06-01 14:10

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> wrote:

> [...]
> så er der så vidt jeg ved ikke en top og left atribut i window.open.
> Hvis du vil have vinduet placeret et bestemt sted på skærmen, så brug

Du kan sagtens anvende top og left i window.open - no probs.

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi Erase HARDDRIVE to mail me