Ændre tekst i textarea on the fly
Fra : Martin

Dato : 02-06-06 15:42

Hej gruppe.

Jeg har en alm. form med 2 input felter, og et textarea.

de 2 input felter ser således ud:
<input type="text" name="til_navn">
<input type="text" name="fra_navn">

I textarea'et der står fx

Hej <til_navn>
Går det godt...
Hilsen
<fra_navn>

Nu vil jeg gerne have at <til_navn> ændres til hvad man skriver i
til_navn input feltet, on-the-fly, og det samme med det andet felt.
Kan det lade sig gøre?
- og hvordan?

Fra : Rune Christensen

Dato : 16-06-06 14:43

"Martin" <maa@scandesigns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nu vil jeg gerne have at <til_navn> ændres til hvad man skriver i til_navn
> input feltet, on-the-fly, og det samme med det andet felt.

Javascript kunne være en mulighed

/Rune

Fra : Martin

Dato : 29-06-06 12:08

Rune Christensen wrote:
> "Martin" <maa@scandesigns.dk> skrev i en meddelelse

> Javascript kunne være en mulighed

Også derfor jeg skriver i javascript gruppen?