Ubuntu 6.06 Dapper Drake tilgængelig!
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 02-06-06 10:16

Hej NG!

Ubuntu 6.06 Dapper Drake er nu tilgængelig

Kan bla hentes på http://www.klid.dk/homeftp/ubuntu-cd/6.06/

Hilsen
Keld

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-06-06 10:31

"Keld Jørn Simonsen" <keld@dkuug.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
>
> Ubuntu 6.06 Dapper Drake er nu tilgængelig
>
> Kan bla hentes på http://www.klid.dk/homeftp/ubuntu-cd/6.06/

Jeg venter til mine CD'er kommer med posten, har bestilt 10 sæt som blev
sendt d. 24-5

Mvh
Benjamin

Fra : Max Andersen

Dato : 02-06-06 10:51

Laziter [9440] wrote:

> Jeg venter til mine CD'er kommer med posten, har bestilt 10 sæt som blev
> sendt d. 24-5

Men så er de ikke final version, men selvfølgelig ikke noget en
dist-upgrade ikke kan klare.

Max

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-06-06 11:59

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse

> Men så er de ikke final version, men selvfølgelig ikke noget en
> dist-upgrade ikke kan klare.

De skulle gerne være final, de sender ikke beta eller rc ud gennem shipit.

Mvh
Benjamin

Fra : Max Andersen

Dato : 02-06-06 12:59

Laziter [9440] wrote:

> De skulle gerne være final, de sender ikke beta eller rc ud gennem shipit.

Men jeg har modtaget flere patches efter d. 24/5, og release date er
1ste Juni, så det forstår jeg ikke...

http://www.ubuntu.com/ viser d. 1 juni for 6.06 LTS og LTS RC ude d. 25/5.

Så det forstår jeg så heller ikke at de kan.

Men hvis du ikke har fået den endnu, kan det godt være at shipping
datoen er 1ste juni selvom de har skrevet andet.

Men god fornøjelse. Det er en fornøjelse at køre med.

Max

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-06-06 11:30

On 2006-06-02, Keld Jørn Simonsen <keld@dkuug.dk> wrote:
> Ubuntu 6.06 Dapper Drake er nu tilgængelig

Og jeg sidder og finder ud af, at der også er en Xubuntu, med
XFCE som desktop. Meget fristende.

--
Lars @ FreeBSD 6.1