Worker MPM i apache2 på en RHEL4
Fra : Max Andersen

Dato : 30-05-06 22:40

Hejsa,

når jeg kører httpd -l vises prefork modulet bl.a., men da jeg skal køre
noget software der kræver(...) worker MPM modulet, tænkte jeg på om der
var nogen nem måde at installere det på.

Kan jeg 'bare' downloade modulet og modificere httpd.conf, eller skal
der køres en 'apacheconf -addmodule worker o.s.v......' ?

Eller skal jeg skrive noget specielt for at tilføje den via up2date (for
jeg kan virkelig ikke finde modulet på redhat's side under de kanaler
jeg abonnerer på, som er alt andet end developer og beta....)

Og jeg kan se httpd.conf default har indstillinger for worker.c, så det
burde være ret ligetil :) Jeg kan bare ikke lige se hvorhenne og hvordan.

Max

Fra : Max Andersen

Dato : 31-05-06 10:40

Max Andersen wrote:
> [...]
>
> Og jeg kan se httpd.conf default har indstillinger for worker.c, så det
> burde være ret ligetil :) Jeg kan bare ikke lige se hvorhenne og hvordan.

Jeg er da nået lidt længere, da man kan enable worker MPM (uden at det
ses med en httpd -l) ifølge RHEL3 docs:

http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-3-Manual/ref-guide/s1-httpd-v2-mig.html#S3-HTTPD-V2-MIG-POOL

Men det kræver php threadsafety som åbenbart default er slået fra på
RHEL4 :(

Max (jeg opdaterer hvis jeg kommer lidt videre...)