maillist manager med logs af sendt ?
Fra : TDJ

Dato : 24-05-06 10:37

Hvem kender til en maillist manager som har følgende features:

1) kører under Linux
2) har logging af hvem som er blevet sendt til
3) evt har brugerlister liggende i database (ikke krav).

Jeg har tidligere brugt phplist
   http://tincan.co.uk/phplist
... men den logger kun vha et SQL-kald, således at der f.eks. skrives
"sent to username.* where group=1"

Det jeg ønsker er at sende en mail og få en log ala:

12.06.2006 15:34 sent msg53 <hs@hs.com>
12.06.2006 15:43 sent msg53 <bob@foo.com>

eller noget lignende, så jeg kan gå tilbage og se hvem der i grunden modtog
msg53..

Håber det er formuleret nogenlunde forståeligt.

Maillisten er ikke til diskussioner, men til info-letters. Men logging
er vigtigt.

Jeg ved ikke helt om Majordomo kan (den kender jeg).

Nå ja, og maillist-manageren må gerne være gratis. Om den er webbased
er lige meget.

Mvh

Torben