brother-printere
Fra : Jon Loldrup

Dato : 01-05-06 11:19

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at installere en brotherprinter under linux,
og jeg ville derfor spørge om der er nogen her der har lyst til at
påtage sig opgaven, mod betaling?
Det kan foregå fra en hvilken som helst computer, da jeg netop har
fået etableret ssh-adgang :)
Det drejer sig om en MFC-8820D og Brother HAR udviklet drivere til den
til linux - jeg kan bare ikke finde ud af få det til at virke... :(

mvh Jon Loldrup

Fra : Jan Birk

Dato : 02-05-06 09:51

Hej,

> Det drejer sig om en MFC-8820D og Brother HAR udviklet drivere til den
> til linux - jeg kan bare ikke finde ud af få det til at virke... :(

Det ligner en multifunktionsprinter. Skal den kun kunne printe, eller
skal fax, scan mm. også virke?

/Jan

Fra : Jon Loldrup

Dato : 03-05-06 08:07

jep, det er en multifunktions

Print er absolut det vigtigste
Fax kunne også være lækkert, men det er ikke vigigt.
Scan er aldeles ligemeget :)

Var det noget for dig?

mvh Jon Loldrup

Fra : Jon Loldrup

Dato : 03-05-06 09:18

Det ville så foregå ved at jeg kom ud til dig (eller et andet sted)
og forklarede hvad brother-installations-proceduren er (de har en guide
på nettet), hvad jeg har gjort, og hvor det går galt. Så kan du
tænke over problemstillingen (og evt. få login til maskinen), og så
kan vi tage den derfra.

mvh Jon Loldrup
mobil: 6166 5465

Fra : Jon Loldrup

Dato : 05-05-06 18:22

Hej Jan

Jeg kan ikke skrive en mail til dig da din emailadresse
jb@invalid.domain.null er .. invalid...
Kan du ikke skrive en mail til mig fra din virkelige emailadresse? min
email er loldrup hos gmail com

mvh Jon Loldrup