Udskrifter fra eGroupware
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 28-04-06 15:38

Jeg er faldet over eGroupware (http://egroupware.org) og er ganske
imponeret. Dog mangler jeg muligheden for at udskrive fra systemet -
primært fra adressebogen og kalenderdelen. Jeg kan exportere i LDIF
formatet og importere det i Thunderbird og udskrive via thunderbird (har
ikke fået kalenderen til det selvfølgelig). Men har jeg bare overset
hvordan man udskriver direte i eGroupware eller findes der andre bedre
alternative til at udskrive i forhold til thunderbird ?

Måske ikke vildt meget Unix - men det kører da på apache+php+mysql også
Linux

Jørn