Panel i Gnome, flytter sig ved genstart
Fra : Henning Horn

Dato : 14-04-06 11:30

Emnet siger vel det hele ;)

Jeg har oprettet en panel, orientering er sat til "Bund".
Ved "Udvid" er der IKKE sat kryds.
Størrelsen er på 48 punkter..

Panelet indeholder kun 5 ikoner..

Men hver eneste gang jeg logger ind, så synes panelet der skal være midt
i skærmen :S

Så fikser det ved: Højreklik på panelet > indstillinger -> Udvid[x]
Så kommer det ned til bunden igen, og så fjerner jeg krydset ved Udvid igen.

Det kan jo umuligt være meningen at det skal foregå sådan?

Ps. Kører med opløsningen 1280x1024

--
På forhånd tak
Mvh

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 14-04-06 11:41

On Fri, 14 Apr 2006 12:29:57 +0200, Henning wrote:

> Men hver eneste gang jeg logger ind, så synes panelet der skal være
> midt i skærmen :S

Hvilken Window manager bruger du?

Jeg bruger fvwm og har symptomer der ligner (mine paneler bliver ikke
siddende i deres hjørner) - det ser ud til at være noget timing-noget
mellem fvwm og gnome-panel, for hvis jeg skifter til Metacity som
Window manager bliver panelerne siddende hvor de skal.

Jeg har opgivet at få løst problemet.

> Det kan jo umuligt være meningen at det skal foregå sådan?

Mvh.

--
"You know, if the sun was an oboe, what would you do?" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk