Konvertere Free/Busy til HTML sider?
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 11-04-06 11:43

Hej

Jeg leder efter et lille script eller lignende, der kan konvertere en
Free/Busy liste til HTML sider. Gerne for flere brugere på en gang.

Det ligger typisk i sådan et format her:

BEGIN:VCALENDAR
PRODID:-//K Desktop Environment//NONSGML libkcal 3.2//EN
VERSION:2.0
METHOD:PUBLISH
BEGIN:VFREEBUSY
DTSTAMP:20060411T102918Z
ORGANIZER:mads@dydensborg.dk
DTSTART:20060411T102918Z
DTEND:20060610T102918Z
FREEBUSY:20060411T123000Z/20060411T200000Z
osv...

Jeg er ikke interesseret i en colab. server, men blot et simpelt script der
tager en fil, og producerer en gang HTML eller lignende.

Nogen bud?

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

I cannot conceive of a God who rewards and punishes his creatures, or has a
will of the type of which we are conscious in ourselves. An individual who
should survive his physical death is also beyond my comprehension, nor do I
wish it otherwise; such notions are for the fears or absurd egoism of feeble
souls.
- Albert Einstein (The World as I See It, 1949)

Fra : Peter Mogensen

Dato : 11-04-06 12:55

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Hej
>
> Jeg leder efter et lille script eller lignende, der kan konvertere en
> Free/Busy liste til HTML sider. Gerne for flere brugere på en gang.

Mon ikke den her kan lidt i den retning:

http://search.cpan.org/~rfrankel/iCal-Parser-HTML-1.06/lib/iCal/Parser/HTML.pm

Peter

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 11-04-06 13:04

Peter Mogensen wrote:

> Mon ikke den her kan lidt i den retning:

http://search.cpan.org/~rfrankel/iCal-Parser-HTML-1.06/lib/iCal/Parser/HTML.pm

Ser interessant ud. Det er dog en hel ical ting... jeg skal egentlig kun
bruge en free/busy ting. Jeg kan ikke helt overskue om den kan klare/nøjes
med det.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

All national institutions of churches, whether Jewish, Christian or
Turkish, appear to me no other than human inventions, set up to terrify and
enslave mankind, and monopolize power and profit.
- Thomas Paine (The Age of Reason)

Fra : Peter Mogensen

Dato : 11-04-06 13:17

> [...]
> bruge en free/busy ting. Jeg kan ikke helt overskue om den kan klare/nøjes

Hvis du vil gå en smule på komprimis med "ikke-server" kravet, så er der
phpicalender.

Peter