Kdewallet
Fra : MathiasM

Dato : 23-03-06 14:18

Jeg gruppe.

Jeg er i forbindelse med Kopete, kommet til at sætte kdewallet op. Hvordan fjerner jeg denne, så kopete ikke er afhængig af at jeg skal indtaste mit kodeord til kdewallet?

Mathias Mejborn

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 23-03-06 22:43

MathiasM wrote:

> Jeg er i forbindelse med Kopete, kommet til at sætte kdewallet op. Hvordan
> fjerner jeg denne, så kopete ikke er afhængig af at jeg skal indtaste mit
> kodeord til kdewallet?

Prøv at slette filen $HOME/.kde/share/apps/kwallet . Tag en backup først.

-Claus

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 28-03-06 00:05

MathiasM wrote:

> [...]
>
> Jeg er i forbindelse med Kopete, kommet til at sætte kdewallet op.
> Hvordan fjerner jeg denne, så kopete ikke er afhængig af at jeg skal

Hvis du blot vil slå KDE Wallet fra, og ikke fjerne det, kan du gøre
således:
Åbn KDE Wallet, vælg Configure Wallet og under fanebladet Wallet Preferences
skal du så fjerne krydset ved 'Enable the KDE wallet subsystem'.