Finde mus?
Fra : Rander

Dato : 19-03-06 11:45

Setup: Debian med kerne 2.6.8 (hjemmebygget), Logitech MX-518 mus i
ps/2-porten...

Hvordan får man den til at finde musen, uden at genstarte? Jeg mindes at
der var en simpel kommando dengang jeg kørte Rødhætte, men kan selvfølgelig
ikke huske hvad den hed.

http://rander.dk (temporarily down!)

Ildspåsættelse: En opgave for Rigspolitiet. (Jyllands-Posten)

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 19-03-06 13:39

Rander <ldNOSPAM@rander.dk> writes:

> [...]
> der var en simpel kommando dengang jeg kørte Rødhætte, men kan selvfølgelig

modprobe psmouse
?

--
Jacob - www.bunk.cc
Must be over 21.

Fra : Rander

Dato : 19-03-06 14:34

Sun, 19 Mar 2006 13:38:54 +0100 brugte Jacob Bunk Nielsen 15 linier på at
fortælle dette til dk.edb.system.unix:

>modprobe psmouse

Module not found - jeg har åbenabrt glemt at bygge det da jeg kompilerede
kernen...

http://rander.dk (temporarily down!)

Der er en ting, jeg sætter pris på hos små børn. De går ikke
rundt og viser fotografier af deres forældre. (Tage Danielsson)

Fra : Peter Jensen

Dato : 19-03-06 15:48

Rander wrote:

> Module not found - jeg har åbenabrt glemt at bygge det da jeg
> kompilerede kernen...

Du kan sagtens tilføje et modul til konfigurationen, compile og
installere modulerne, og indsætte det i den kørende kerne. Genstart
ikke strengt nødvendig.

--
PeKaJe

Two wrongs don't make a right, but three lefts do.