install af tar.gz
Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 18-03-06 19:32

Hej !
Har lige hentet 112 -115 MB oo2.02 som deb.tar.gz
Den ligger på skrivebordet.
Desværre har jeg afinstalleret den gamle - uden at se efter, hvor den lå
.

Hvordan er det lige jeg får den pakket ud - og installeret .
Ubuntu 5.10.
--
Mvh lejf jessen
ps. fjern "GRØN" fra min email adresse.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 19-03-06 20:05

lejf Jessen(6330) wrote:
> [...]
> .
>
> Hvordan er det lige jeg får den pakket ud - og installeret .

Du er sikker på programmet ikke ligger i Ubuntus pakke arkiv ?

for at pakke filen ud tar xzvf navn.tar.gz

/mikkel

From: Mikkel Bundgaard
Replace "invalid" with "dk" in address
homepage: http://www.notfound.dk/main/index.html?page=usenet

Fra : lejf Jessen(6330)

Dato : 20-03-06 10:16

Mikkel Bundgaard wrote:

> Du er sikker på programmet ikke ligger i Ubuntus pakke arkiv ?
>
> for at pakke filen ud tar xzvf navn.tar.gz
>

> /mikkel

Hej Mikkel !

Ligger ikke i ubuntu's arkiv - jo den gør , men den gamle 2.0 .
Den nye 2.0.2 fik jeg install, som følger:

Tak for svaret .