tving net kort....
Fra : Nuggi

Dato : 16-06-01 21:25

Hejsa

Jeg kan læse flere steder at når man har TDC Ne2 så er det en god ide at
tvinge sit netkort net i 10 og ikke 100 Mbit

Men hvordan gør man det ?
Jeg har et 3Com net kort i, inde under instillinger for mit net kort (køre
iøvrigt W2k) er der flg muligheder:

Bus Master ( der er så markeret i Not Present)
Full Duplex ( der er så markeret i Not Present)

Begge steder kan jeg gå ind under Value og vælge Off eller On

Er det noget med at tvinge sit net kort ned ?????

Håber at der er en venlig sjæl som vil hjælpe

--

Med Venlig Hilsen
Jesper Hansen

Fra : Brian Høy

Dato : 16-06-01 22:18

Nuggi <nokia@sol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men hvordan gør man det ?
> Jeg har et 3Com net kort i, inde under instillinger for mit net kort (køre

ved du hvilken model af 3com netkort du har ??

gå ind på
http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/index.htm
og find en bedre driver end den der ligger i windows 2000.

er findes vist også en card detector der, hvis man ikke ved hvilket netkort
man har.

Mit netkort har ca. 3 ting man kan indstille på med standard driverne, men
13 med specifikke drivere !!

P.S: måske kan dit netkort kun køre 10 mbit ??

Mvh. SoftMan.

Fra : Nuggi

Dato : 17-06-01 07:46

Det er en org. driver som jeg har fået fra 3Com (efter at have mailet dem,
det er dog en beta driver skrev de) , den køre i øjeblikket 100Mbit men
skulle kunne køre begge

--

Med Venlig Hilsen
Jesper Hansen