Asus P2B-LS hvor stor P3 CPU
Fra : Los Lobotomys

Dato : 16-06-01 17:59

Hej alle
Jeg har et Asus P2b-LS board. Jeg kunne godt tænke mig en P3 800E mhz
(100mhz FB) på mit asus board. Kan man det eller hvad er maks. Hvad skal der
ske omkring bios ting eller andet. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig
herom jeg har brug for lidt expert videm på dette felt så jeg ikke brænder
boardet af.

Mvh René

Fra : a38@sol.dk

Dato : 16-06-01 18:08
Fra : Peter Pan

Dato : 17-06-01 02:14

<a38@sol.dk> wrote in message
> http://www.asus.com/products/Motherboard/Pentiumpro/P2b-ls/spec.html

Dette er jo et helt forkert link at give. Det siger jo at man max kan bruge
P2-450 MHz!

Det rigtige link at give er:
http://www.asus.com/products/techref/Cpu/Coppermine/index.html

....hvor man kan se at det kommer an på hvilken revision af motherboarded man
skal bruge for at kunne bruge Cuppermine processorer (Pentium 3 processorer
fra 600 MHz og opefter)

Mvh
Anders