MySQL installationsvejledning til Win.2000~
Fra : Jakob Munck

Dato : 16-06-01 14:37

Jeg er interesseret i at prøve at anvende MySQL som database, og jeg har
forsøgt at orientere mig lidt på deres hjemmeside. Men der er ca. 20
forskellige versioner af programmet.

Hvilken skal jeg anvende?

Kan jeg køre MySQL under Win.2000-professional med en IIS5.0-server?

Hvordan skal man installere den? (jeg har set i en downloadet MySQL-udgave,
og den forstod jeg ikke meget af)?

Er der nogen her, der kan hjælpe, eller skal man spørge et andet sted?

v.h.

Jakob Munck

Fra : Henrik Hansen

Dato : 16-06-01 14:50

http://prdownloads.sourceforge.net/mysql/mysql-3.23.38-win.zip

> Kan jeg køre MySQL under Win.2000-professional med en IIS5.0-server?

jep

> Hvordan skal man installere den? (jeg har set i en downloadet MySQL-udgave,
> og den forstod jeg ikke meget af)?

dobbelt kilik på setup.exe, følg instrukserne og installer mysqld som
en service og tada.

--
Henrik Hansen