porblemer med tab af kvitering
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-05-06 03:04

jeg har ved datatel folhaven - fået opgraderet min computer - de har
ladet mig betale for en blok ram som de ikke har sat i eller retter
fjernet igen fordi den fik maskinen til at gå ned - sagen er jeg har
betalt for den - men nu kan jeg ikke få pengen igen - fordi jeg har
mistet kvitering - men jeg mener da at de skal beholde faktura nogen
år tilbage ?

hvis det forholder sig sådan er i så ikke rar at skrive til mig
hvilken lov der siger dette § plus indhold.

på forhond tak
--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Kito

Dato : 30-05-06 06:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> "i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Du har bevisbyrden. Har du ingen kvittering er det bare ærgeligt.
Du kan da ikke forlange at firma skal bruge deres tid på at finde en
kvittering, som du har smidt væk.

vh
Poul

Fra : jopa

Dato : 30-05-06 07:43

Bo M Mogensen skriblede bla:
> [...]
> betalt for den - men nu kan jeg ikke få pengen igen - fordi jeg har
> mistet kvitering - men jeg mener da at de skal beholde faktura nogen

Du tager bare din schæferhund med i butikken og så får du pengene.
Hjælper det ikke så tager du den håræøse fanden med og de stivner af skræk
og du får dine penge.
ps hvad fanden har dit ? med hunde at gøre ?

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-05-06 15:54

On Tue, 30 May 2006 08:43:21 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>ps hvad fanden har dit ? med hunde at gøre ?

et stykke over din næse sider der noget der heder hjernen - hvis man
tager den i brug (om muligt )så vil man kunne læse sig frem til at det
var en fejl postning ...

fut : dsm

Fra : jopa

Dato : 30-05-06 16:08

Bo M Mogensen skriblede bla:

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-05-06 15:40

On Tue, 30 May 2006 04:03:59 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcopp.net> wrote:

>hvis det forholder sig sådan er i så ikke rar at skrive til mig
>hvilken lov der siger dette § plus indhold.

Øps den skulle ha været i Jura ....