I/O kort jumper settings hjææælp !!
Fra : Gert

Dato : 16-06-01 00:21

Hejsa jeg har lige samlet en gammel pc, hvor der godtnok er onboard stik til
seriel, men af en eller anden grund nægter de bare at virke ligemeget
hvilken indstillinger jeg bruger i bios.
så var det jo bare hen i rodekasse og finde et I/O kort frem, det er jo
meget godt tænker jeg, men men men, der er en frygtelig bunke jumpers på
kortet og så længe jeg ik kan få disablet de andre stik der er på kortet
nægter pc'en altså at finde en mus. der er 1 game port, 1 IDE port, 1 FDC
port, 1 LPT port på kortet+ de 2 serielle porte som jeg vil han fingrene i.
kortet ligner et Sandberg multi i/o kort men der står ikke noget navn på det
ud over Winbond på chipsne
kortet har FCC IDJ59W7578BF er der mon nogen der kan hjælpe mig ?? :c)
--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

E-mail locate@worldonline.dk
http://www.gert.r.m.bornholmer.dk

Fra : Gert

Dato : 18-06-01 09:38

er der mon virkelig ik nogen der kan hjælpe mig med det problem ??