Købe guld i World of Warcraft !?
Fra : Lasse

Dato : 14-05-06 04:15

Hej

Jeg har lige rundet lvl 42 og overvejer at købe lidt guld så jeg kan få mit
mount..

Har bestilt 200g på http://www.ogs365.com/ - Nogen der kender dem?

Lasse

Fra : Ding-Dong

Dato : 14-05-06 08:11

Lasse skrev i en meddelelse ..
> Hej
>
> Jeg har lige rundet lvl 42 og overvejer at købe lidt guld så jeg kan få
> [...]
Nej jeg kender dem ikke og jeg gør ikke selv i at købe guld.
Du er vel klar over at ifølge EULA så er det ikke lovligt at købe guld og
items!
Grind dig til dit guld. Med tiden vil du alligevel erfare at du skal bruge
store summer af guld da du ike nødvendigvis kan finde det som du har brug
for:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Erik Dan

Dato : 27-05-06 18:20

"Lasse" <lasn@NO_SPAMvip.cybercity.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har lige rundet lvl 42 og overvejer at købe lidt guld så jeg kan få
> [...]
Kender dem ikke ,men jeg har købt her uden problemer.
http://www.elitemmorpg.com/

/ Dan