Battlefield 2
Fra : Ken

Dato : 01-05-06 17:08

Hey, kan ikke få spillet til at virke med no-dvd tippet som
jeg fandt på http://www.gamecopyworld.com/ kan nogen
komme med lidt hjælp ??
Jeg har iøvrigt org.spillet men kan ikke kører det fordi
computeren siger at jeg har noget emulerings software kørende.
Jeg har prøvet at slå alt fra, men kan stadig ikke kører spillet ??
Har prøvet det før med BF.1942 og her kunne et no-cd crack klare opgaven.

Mvh. Ken

Fra : usenet

Dato : 01-05-06 17:29

"Ken" <kenwenzel@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet at slå alt fra, men kan stadig ikke kører spillet ??
> Har prøvet det før med BF.1942 og her kunne et no-cd crack klare opgaven.

Hejsa,
Jeg kører også med det originale BF2 og har installeret iso filen fra GCW og
mounted den med Daemon tools som emulerer et cd drev.
Så slipper jeg for at have fat i skiven når jeg vil spille og det funker.
Har du installeret Daemon tools? Husk du skal genstarte når du har
installeret det.
Det skulle gerne komme frem som et extra drev under denne computer.

Dan

Fra : Ken

Dato : 01-05-06 18:57

Jeg har prøvet demon tool men nok en forkert fil, hvilken fil bruger du? kan
du evt. maile den til mig ?
Mvh. Ken

Fra : usenet

Dato : 01-05-06 19:42

> Jeg har prøvet demon tool men nok en forkert fil, hvilken fil bruger du?
> kan du evt. maile den til mig ?
> Mvh. Ken

Du skal finde det her mini dvd image fylder ca. 20Mb
Det skal du så mounte vha. daemon tools.

/Dan

Fra : Ken

Dato : 01-05-06 18:58

Øhh hvilken iso fil, jeg har prøvet demon tool, men den fil der skal mountes
?
hvad er det for en, der kan downloades mange forskellige, kan du evt maile

Fra : Dr. Phil

Dato : 01-05-06 19:27

> [...]
> installeret det.
> Det skulle gerne komme frem som et extra drev under denne computer.

Virker osse med Alcohol 120% v1.9.5 Build 3105 og
mini-image fra Gamecopyworld.

Fra : usenet

Dato : 01-05-06 19:43

"Dr. Phil" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> "usenet" <usenet@gyxi.pq> skrev i en meddelelse

> Virker osse med Alcohol 120% v1.9.5 Build 3105 og
> mini-image fra Gamecopyworld.

Alcohol 120% er vel ikke gratis lige som Deamon tools??

/Dan

Fra : Ken

Dato : 01-05-06 21:58

Alt virker nu som det skal. Tak for hjælpen.