hvornår kommer UT2007 ??
Fra : Tattoo

Dato : 24-04-06 10:16

hejsa gamblere ..

er der nogle der ved hvornår UNREAL TOURNAMENT 2007 udkommer ?

da jeg håber den er MEGET bedre end UT 2003 og UT 2004 ..

Med Venlig Hilsen
en der stadig spiller UT´99

og hvis der er nogle her i gruppen som også stadig spiller UT´99
så hop på :

84.244.130.251:7777 [DANISH] Clan *Public Server - Sniper style*

god lille dansk server med superhurtig sniper rifel

Fra : Dr. Phil

Dato : 24-04-06 15:07

"Tattoo" <tatoveringFJERN_det_HER@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 84.244.130.251:7777 [DANISH] Clan *Public Server - Sniper style*
>
> god lille dansk server med superhurtig sniper rifel

Hvad kræves der ud over UT (og det er det gamle vi snakker om ikke??).
Kunne da godt tænke mig lidt ReDeemer action :D

Fra : Tattoo

Dato : 25-04-06 06:33

> Hvad kræves der ud over UT (og det er det gamle vi snakker om ikke??).
> Kunne da godt tænke mig lidt ReDeemer action :D
>
>********************************************************************************
jo det er det gode gamle UT .. det kræver ikke andet . .
installerer spillet .. når du hopper på serveren downloader den diverse
mutators / baner / skins ,,

dog hvis man er utilfreds med grafikken ,, så fåes der nogle updateret
opengl drivers ..

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-05-06 15:41

Tattoo wrote:
> hejsa gamblere ..
>
> er der nogle der ved hvornår UNREAL TOURNAMENT 2007 udkommer ?

i 2007 ;)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-05-06 16:12

On Fri, 05 May 2006 16:40:43 +0200, Robert Eriksen wrote:

> i 2007 ;)

Lidt misvisende titel for de steder jeg har kigget bliver der skrevet
udgivelse i 2006 :)

--
np: Roni Size & Reprazent - In + Out
http://www.last.fm/user/front243/