Ikke 3D ikke system krævende spil
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-06 13:26

Hej Alle

Nogen der har bud til spil der kan afvikles (tilfredsstillende) på en bærbar
med integreret grafikkort og 1,2 GHz Pentium M.

Har tidligere spillet meget doom1,2,3, half life1,2 osv. men da min nye PC
ik rigtig trækker i den retning kunne jeg godt bruge nogle ideer til hvad
man så kan slå tiden ihjel med ind i mellem.

f.eks. som med Civ (altså nr. 1) det var et klasse spil

hilsen Thomas G

Fra : JYH

Dato : 17-04-06 14:54

Thomas G wrote:
> Hej Alle
>
> Nogen der har bud til spil der kan afvikles (tilfredsstillende) på en
> bærbar med integreret grafikkort og 1,2 GHz Pentium M.

Heroes of Might and Magic III Complete er et fremragende spil,
som burde kunne køre på din bærbare.
Kan stadig fås nyt til 99 kr.

Bor du i København-området kan du tage ind i
http://www.2ndgames.dk/forside.asp
De har masser af brugte ældre spil.
Civilization 2 feks.

Fra : Silver

Dato : 17-04-06 17:35

"Thomas G" <thgo_snabelA_vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Nogen der har bud til spil der kan afvikles (tilfredsstillende) på en
bærbar
> med integreret grafikkort og 1,2 GHz Pentium M.

Spiller tit RTS spillet Rise of Nations og udvidelsen Thrones and Patriots
på min bærbare og det er en 1.3 GHz hvor det kører ganske fint.

Det er efter min mening en af de bedste RTS spil nogensinde udgivet.

Mvh
Silver.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-04-06 17:39

On Mon, 17 Apr 2006 14:25:40 +0200, Thomas G wrote:

> f.eks. som med Civ (altså nr. 1) det var et klasse spil

Er du kun til strategispil, eller også andet?

Jeg ville f.eks. anbefale "Diablo 2" som kan købes billigt + expansion
pakken.

Fra : Dan

Dato : 18-04-06 01:38

Alt med MAME; hvis du er til klassisk arkade.

Hilsen

Dan

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-06 07:47

Tak for jeres svar ... jeg vil kigge på jeres forslag.

hilsen Thomas G