Oblivion Gates
Fra : Jim

Dato : 12-04-06 21:35

Hej NG

Jeg er igang med oblivion 2. gang nu, og vil denne gang lukke samtlige gates
jeg kan finde, men

Hvor mange er der ?

Load info'en siger
"There are 16 deadra princes, each with their own plane of oblivion" eller
noget i den retning.

Det tolker jeg som 16 gates, men jeg har nu lukket 17 og det ser ik ud til
at jeg er færdig.
Nogen der har et antal på dem? Eller dukker der flere og flere op indtil den
store slutkamp ??

Hilsen Jim

Fra : eio

Dato : 14-04-06 13:03

Jim wrote:
> [...]
> at jeg er færdig.
> Nogen der har et antal på dem? Eller dukker der flere og flere op indtil den

Det Oblivion du kommer til gennem de gates er kun 1 af de "16 planes"
den nævner. Nemlig det plane der hører til Mehrunes Dagon.
Der er i nærheden af 50 gates mener jeg.

Fra : Jim

Dato : 15-04-06 19:34

uh, en lille fejlfortolkning

Mange tak, ved du så tilfældigvis hvad jeg kan bruge de sigil stones til
bagefter ?? De har jo alle nogle forskellige effekter.

Fra : eio

Dato : 15-04-06 23:52

Jim wrote:
> uh, en lille fejlfortolkning
>
> Mange tak, ved du så tilfældigvis hvad jeg kan bruge de sigil stones til
> bagefter ?? De har jo alle nogle forskellige effekter.

Klik på dem, så kommer du ind i en enchanting menu, hvor du kan enchante
et våben eller noget armor (eller en ring eller hvad du nu vil) med dem.
Sigil stones har 2 enchantments, en der kommer på våben og en der kommer
på alt andet. Du kan altså ikke få begge enchantments ud af en sten, men
må vælge. Du kan kun bruge en sten 1 gang og en ting kan kun få 1
enchantment.

Fra : Jim

Dato : 16-04-06 22:41

Mange tak

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-04-06 12:10

Jim wrote:
> [...]
> at jeg er færdig.
> Nogen der har et antal på dem? Eller dukker der flere og flere op indtil den

Hvis din nyhedsgruppebærer kan tage udenlandske grupper, så giv den her
en chance:

alt.games.elder-scrolls

Der er MANGE tråde og posts om Oblivion, især folk der fortæller om
deres eventyr. Ret griner faktisk :)

Mikael