Privat Computer/Game Zone
Fra : Henrik Hansen

Dato : 06-04-06 19:48

Er der nogen her som ved hvad der er sket med computer magasinet Privat
Computer/Game Zone?

Fra : OliMic

Dato : 06-04-06 20:03

Jeg læste ét eller andet sted, at bladet er stoppet efter 25 år.

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-04-06 20:06

Henrik Hansen wrote:
> Er der nogen her som ved hvad der er sket med computer magasinet
> Privat Computer/Game Zone?

De har efter mere end 20 år drejet nøglen om. Jeg havde årsabonnement på
det, og får nu i stedet Alt om Data, som er fra samme forlag.

Fra : Jakob

Dato : 06-04-06 20:30

Per Nielsen wrote:

> De har efter mere end 20 år drejet nøglen om. Jeg havde årsabonnement på
> det, og får nu i stedet Alt om Data, som er fra samme forlag.

Jeg læste som regel deres spilanmeldelser i GameZone-sektionen. Hvilke
blade og web-sites bruger I andre når I vil læse spilanmeldelser?

--
Jakob

Fra : Bruno

Dato : 07-04-06 14:38

Jakob wrote:
> Jeg læste som regel deres spilanmeldelser i GameZone-sektionen. Hvilke
> blade og web-sites bruger I andre når I vil læse spilanmeldelser?

De tyske og så selvfølgelig EDGE!

Papiret i de tyske er ikke så lækkert, men de er mere seriøse end de
engelske, billige og så er der ofte fulde versioner af spil med på deres
DVD'er.

Mht. websites så Firingsquad, VoodooExtreme og så hvor Penny Arcade
somme tider lokker mig hen.

Mvh

Bruno

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-04-06 15:20

Bruno wrote:

Jeg kan ikke lige huske om der er nogen der har nævnt
http://www.shacknews.com//index.x

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 06-04-06 21:43

Jadav!

Øv, det var ellers et godt blad og en god DVD der fuldte med!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : FedeDorit

Dato : 06-04-06 20:23

"Henrik Hansen" <henrikogmaria@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her som ved hvad der er sket med computer magasinet Privat
> Computer/Game Zone?

http://www.privatcomputer.dk/

Desværre...har altid set Alt Om Data som en kedeligt og "nørdet" blad...men
nu må man give det en chance...

Fra : Diablo

Dato : 06-04-06 20:50

www.worthplaying.com er en god side...

/Diablo

Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-04-06 14:34

Jeg takker for svarene!!!!

Fra : Darth_Vader

Dato : 07-04-06 19:53

PC Player og PCPlanet
begge månedsblade
Henrik

Fra : Kenneth

Dato : 08-04-06 09:13

"Darth_Vader" <hbb@sportNO.dk> skrev i en meddelelse
> PC Player og PCPlanet
> begge månedsblade

Det vil nok også være bedre til hans formål medmindre at han
vil bruge internettet. Ser ud til at det mere er spil han er
interesseret i siden at han skriver her og det er ikke ligefrem
det Alt om Data skriver mest om.

Mvh Kenneth

Fra : Barfly.

Dato : 11-04-06 10:04

"Henrik Hansen" <henrikogmaria@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen her som ved hvad der er sket med computer magasinet Privat
> Computer/Game Zone?

Øv...det var ærgeligt,-havde bladet dengang det var COMputer 'ufhængigt
Commodore magasin'.-

Sidder og kigger på det første fra 1985 29.August - 9. Oktober...der var
enddag en plade med,-dvs en plastic plade til pladespilleren med C64
programmer ,-PACMAN kostede iøvrigt 278,- på disk til C64!!!!!!!..

Maskinkode og Comal80 det var tider...men det er der nok ikke så mange af
jer der kender

Fra : Kenneth

Dato : 11-04-06 11:14

"Barfly." <unvalid@(SSSSS)mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> enddag en plade med,-dvs en plastic plade til pladespilleren med C64
> programmer ,-PACMAN kostede iøvrigt 278,- på disk til C64!!!!!!!..

Ja det var tider dengang. Utroligt hvad man kun få ud af en C64
på trods af dens lille hukommelse og så larmede den heller ikke
ligesom PC gør i dag.

> Maskinkode og Comal80 det var tider...men det er der nok ikke så mange af
> jer der kender

Jo da. Comal80. Dansk udviklet...MEGET bedre end at rode rundt
med Basic.

Mvh Kenneth