Oblivion og Improved UI v.2.01 mod?
Fra : Brian Hansen

Dato : 04-04-06 17:24

Hey there.

Hmm... Virker godt nok hér, men så virker ikonerne på kompasset ikke, står at man kan fjerne/omdøbe mappen menus, hvad også virker,
da ikonerne kommer igen, men så er vi bare tilbage ved det gamle inventory!
Så ikke lige med?... Hvordan gør man lige så man får det nye inventory samt ikoner på kompasset?

To mapper kaldet henholdsvis; Map With Fade og Map Without Fade - Er vi over i noget med at kun skal bruge den ene og smide den i en
ny mappe man laver, eller hva'?

? - "OblivionDatamenusmaininventory_menu.xml" - ?

Håber nogen kan forklare det så selv jeg forstår det.

På forhånd tak.

Fra : Brian Hansen

Dato : 05-04-06 17:25

Hmm... virkelig ingen der har et bud på dette?...

Er det så fordi I ikke bruger Mod'et, eller bare er ligeglad med de manglende ikoner?

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Lars Jensen

Dato : 05-04-06 22:32

Brian Hansen wrote:
> Hmm... virkelig ingen der har et bud på dette?...
>
> Er det så fordi I ikke bruger Mod'et, eller bare er ligeglad med de manglende ikoner?

Jeg svare "a" :)

Lars B

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-06 09:37

Brian Hansen wrote:
> Hmm... virkelig ingen der har et bud på dette?...
> Er det så fordi I ikke bruger Mod'et, eller bare er ligeglad med de manglende ikoner?

http://btmod.beider.org/

Navnet er skiftet, i mellemtiden.. det ser ud til at man kan justere
på ting som fx. markerne.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.